Forza Horizon: Jutro premiera nowego dodatku do gry

Microsoft poinformował dzisiaj, że najnowszy dodatek Rally Expansion Pack do gry Forza Horizon będzie dostępny do pobrania w usłudze Xbox LIVE od jutra, 18 grudnia.

Pakiet dodaje do gry zupełnie nowy tryb jazdy rajdowej, nowe samochody, trasy oraz wyzwania. Dodatek został wyceniony na 1600 punktów Microsoft Points. Posiadacze karnetu Forza Horizon Season Pass mogą pobrać dodatek za darmo.

Dzięki pakietowi Rally Expansion, Festiwal Horizon otworzy zupełnie nowe możliwości dla kierowców rajdowych, oraz dostęp do legendarnych samochodów, przygotowanych specjalnie do jazdy po ekstremalnych trasach Kolorado. Gracze sprawdzą swoje umiejętności w nowych wyścigach wieloosobowych, w rankingach oraz trybie Rywali, jak również w trybie kariery, na specjalnie przygotowanych odcinkach terenowych, wyciskających z kierowców i ich samochodów ostatnie drobiny mocy. Trasy zostały wytyczone wśród nieprzewidywalnego, zmiennego terenu, pełnego hopek i zmieniającej się nawierzchni, niespotykanych wcześniej w Forza Horizon.

Reklama

Pakiet Rally Expansion Pack zawiera pięć legendarnych aut, każde z unikalnym rajdowym rodowodem. Gracze będą mogli ulepszać swoje pojazdy dzięki specjalnie dostosowanym pakietom, wymieniając opony, zawieszenie, układ przeniesienia napędu oraz modyfikując karoserię, w celu poprawy osiągów samochodu na każdej z tras. Dodatkowo, gracze będą mogli tworzyć swoje własne modyfikacje rajdowe do posiadanych już samochodów.

W pakiecie Rally Expansion Pack znajdziemy:

2005 Subaru Impreza WRX STi - tradycyjne, niebiesko-żółte Subaru jest niemal synonimem rajdów. Załoga Subaru World Rally Team istnieje od 1980 roku, i w tym czasie zatrudniała największe sławy rajdowego światka, w tym Ariego Vatanena, Colina McRae i Pettera Solberga. Model 2005 WRX STi uległ jedynie nieznacznym modyfikacjom wnętrza w stosunku do wersji 2004. Auto napędza turbodoładowany 2,5-litrowy silnik z intercoolerem, wykręcający moc ponad 300 koni mechanicznych. Niezrównany napęd na obie osie zapewnia natomiast przyczepność na każdej nawierzchni;

1982 Lancia 037 Stradale - słowa "Grupa B" wywołują dreszcz na skórze każdego fana rajdów samochodowych. Samochody tej klasy były tak szybkie, że w końcu zostały wycofane z wyścigów. Lancia 037 Stradale reprezentuje ostatni z samochodów RWD, który liczył się w stawkach przed nastaniem ery "czterołapów". Linia nadwozia kontynuuje legendarne kształty Lancii Stratos. Model 037 napędza centralnie umieszczony silnik, a niezrównane osiągi zapewnia wzdłużna konstrukcja nadwozia i Kevlarowe panele. 200 egzemplarzy przygotowanych do homologacji drogowej było wyposażonych w skonstruowany przez Abarth 16-zaworowy motor o pojemności 2 litrów, doposażony w turbosprężarkę Volumex. Moc wyjściowa modelu drogowego to około 200 koni mechanicznych, jednak ostatnie wersje rajdowe 037-ki dochodziły do niemal 325;

1992 Ford Escort RS Cosworth - skonstruowany specjalnie do zdobycia Rajdowego Mistrzostwa Świata, RS Cosworth był idealnym modelem pomiędzy wcześniejszym Sierra Cosworthem, a późniejszym Focusem. Chociaż Escort nie wywalczył upragnionego tytułu, za jego kierownicą kierowcy wygrali osiem rajdów pomiędzy 1993 a 1996 rokiem, wysoko stawiając poprzeczkę dla samochodów Grupy A. Swoją wyjątkowość Escort RS zawdzięcza turbodoładowanemu silnikowi l4 Cosworth YBT 1993cc. Standardowa moc 244 koni została podrasowana do oszałamiającego tysiąca. Sztywny napęd AWD 34/66 przód/tył zapewniał lekkiemu pojazdowi doskonałe właściwości jezdne;

1992 Toyota Celica GT-Four RC ST185 - kierowana przez Carlosa Sainza Celica ST185 zdobyła w 1992 roku tytuł mistrzowski kierowców. Zwycięstwo to było szczytowym osiągnięciem kariery Sainza oraz pierwszym razem, gdy japoński samochód zdobył trofeum w sporcie motorowym, zdominowanym przez europejskich konstruktorów aut. GT-Four RC wyposażono w napęd na wszystkie koła, przenoszony poprzez krótkie przełożenia z 4-cylindrowego, turbodoładowanego silnika z intercoolerem. Moc 232 koni mechanicznych zapewnia odpowiednie osiągi, a w połączeniu z rajdowym zestawem ospojlerowania otrzymujemy prawdziwą ikonę rajdów samochodowych;

2004 Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR - osiągi Lancera AWD można równać z o wiele droższymi supersamochodami. 276, czekających na najlżejsze dotknięcie pedału gazu, koni potrafi rozbujać ważące nieco poniżej półtorej tony Evo na każdej nawierzchni. Błyskawiczne przyspieszenie, które zapewnia turbodoładowany silnik, jest przenoszone na koła poprzez sześciostopniową przekładnię, która współpracując z blokowanym mechanizmem różnicowym, czyni z Evo VIII urodzonego rajdowca.

Posiadacze karnetu Forza Horizon Season Pass mogą pobrać dodatek Rally Expansion Pack za darmo od 18 grudnia, a dodatkowo, otrzymają dostęp do bonusowego samochodu rajdowego 2003 Ford SVT Focus, dostosowanego do rajdów na bezdrożach.

Zwiastun dodatku Rally Expansion Pack do gry Forza Horizon:

(informacja prasowa)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Forza Horizon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy