EA chce inwestować w nowe marki

Pomimo cięcia kosztów Electronic Arts wysupła stosowne sumy na inwestycje w nowe marki - zapewnił John Riccitiello.

Te, które zadebiutowały w roku 2008, na pewno doczekają się kontynuacji.

Reklama

Spore, Warhammer Online, Dead Space i Mirror's Edge to nowe marki, które ujrzały światło dzienne w 2. połowie bieżącego roku za sprawą firmy Electronic Arts. Jej przedstawiciele już teraz zapowiadają (nie pierwszy zresztą raz), że o tych tytułach gracze jeszcze nie raz usłyszą - oczywiście za sprawą kontynuacji.

"Jesteśmy zadowoleni z naszych nowych marek. Spore wygląda na rozwijającą się produkcję, Dead Space to dla nas z kolei wielki, długoterminowy zwycięzca. Warhammer powinien dalej prezentować wysoką formę" - powiedział dyrektor wykonawczy EA, John Riccitiello.

Dodał on również, że Mirror's Edge został bardzo wysoko oceniony, zatem i w nim tkwi odpowiedni potencjał.

Mimo to Scott Brown zapowiedział zmniejszenie liczby wydawanych tytułów w przyszłym roku. Cięcia obejmą jednak sektor tytułów dla graczy okazjonalnych i bardziej tradycyjnych produkcji. Sportowe portfolio nie powinno z kolei zostać naruszone.

"Pomimo cięcia kosztów wciąż chcemy inwestować znakomite jakościowo gry, nową zawartość i inicjatywy skierowane wprost na konsumenta" - zapewnił Riccitiello. Dlatego też "wydamy kilka nowych tytułów i gier sieciowych w roku fiskalnym 2010".

(gram.pl)

Dowiedz się więcej na temat: john | cięcia | Electronic Arts

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje