Debiut Halo 3 sukcesem komercyjnym?

Koncern Microsoft jest pewny, że najnowsza, trzecia odsłona kultowego cyklu Halo będzie wielkim sukcesem komercyjnym.

Pewność giganta wzmocniły najpierw świetne wyniki zapisów przedpremierowych (milion takowych w samych tylko Stanach Zjednoczonych!), a ostatnio przewidywania analityków firmy.

Twierdzą oni, że dzień rozpoczęcia światowej sprzedaży Halo 3 (25 września w Stanach Zjednoczonych) powinien przynieść firmom Bungie oraz Microsoft aż 155 milionów dolarów przychodu. Oznaczałoby to, że gra, kosztująca niecałe 60 dolarów, miałaby się sprzedać aż w 2,5 milionach egzemplarzy w zaledwie 24 godziny.

Tak duży przychód pozwoliłby Halo 3 na objęcie pierwszego miejsca amerykańskiej listy przebojów, pozostawiając w tyle Spider-Mana 3 (dotychczasowy lider ze sprzedażą na poziomie 151 mln dolarów) oraz poprzednie odsłony serii Halo, z których lepiej radziła sobie popularna dwójka (125 milionów przychodu).

Reklama

Czy tak się rzeczywiście stanie? Dowiemy się tego pod koniec przyszłego miesiąca.

Gry-Online
Dowiedz się więcej na temat: hala | Microsoft | debiut
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy