Dead Space 2 w zaawansowanej fazie pre-produkcji

Informację o "pre-produkcji" podało Visceral Games wraz z ogłoszeniami o poszukiwaniach osób na kilka kluczowych stanowisk związanych z produkcją sequela Dead Space.

Co jeszcze zdradzili twórcy?

Najważniejszą informacja to owczywiście, że "Gra jest w późniejszych etapach pre-produkcji i będzie gotowa do produkcji w ciągu najbliższych miesięcy. Wiele elementów mechaniki odpowiedzialnej za nawigację i walkę jest już gotowych". Studio poszukuje osób mi. in. na stanowiska: główny projektant poziomów, główny projektant systemu walki, główny artysta efektów wizualnych i inne.

Visceral Games (poprzednio znane pod nazwą EA Redwood Shores) zamieściło też w ogłoszeniach nieco ogólnikową informację tej treści: "Ten action shooter zaklasyfikowany jako 'dla dorosłych' [M - Mature], ustanowi nowe standardy dla pełnych akcj, napędzanych przez fabułę konsolowych przeżyć". Właśnie - wspomniane ogłoszenia dotyczą PS3 i Xbox 360. Czy to oznacza porzucenie posiadaczy pecetów? Na razie możemy jedynie spekulować. Bardziej prawdopodobne wydaje się stworzenie gry najpierw na konsole i późniejsze przeniesienie jej na PC, tak jak to było w przypadku pierwszego Dead Space.Choć nie jest to idealne rozwiązanie (w związku np. z odbiegającym od ideału przeniesieniem sterowania z pada na klawiaturę + mysz w 'jedynce'; a Visceral Games "wyczucie kontrolera" ceni sobie w sequelu bardzo wysoko), zawsze to lepiej, niż gdyby gra miała ukazać się wyłącznie na konsolach. W każdym razie na definitywne rozstrzygnięcia w tej sprawie przyjdzie nam zapewne jeszcze długo poczekać. W końcu to dopiero pre-produkcja. Czyli tak naprawdę etap, na którym dopiero "zastanawiamy się co i jak będziemy produkować".

Reklama
CDA
Dowiedz się więcej na temat: Parlam
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama