Co dalej z Halo Wars?

Po ogłoszeniu zamknięcia Ensemble Studios narastają wątpliwości związane z jakością ostatecznej wersji Halo Wars.

W oświadczeniu na oficjalnej stronie gry do sprawy odniósł się Dave Pottinger.

Reklama

Jednym z najgłośniejszych tematów ostatnich dni jest sprawa zamknięcia Ensemble Studios od razu po zakończeniu prac nad Halo Wars. W zaistniałych okolicznościach gracze martwią się o jakość finalnego produktu, wszak komunikat Microsoftu o likwidacji studia praktycznie przy wyjściu na ostatnią prostą przed premierą gry na pewno nie wpłynie pozytywnie na zespół developerski.

Wszelkie wątpliwości związane z obniżeniem produktywności pracowników Ensemble Studios rozwiał główny projektant Halo Wars, Dave Pottinger, zamieszczając na oficjalnej stronie gry specjalne oświadczenie. Rozpoczyna się ono od pytania: "Czy Halo Wars będzie słabe gdy wiadomo, że ES zostanie zamknięte po wypuszczeniu gry na rynek?". Pottinger przyznał na wstępie, że wszyscy pracownicy studia zostali poinformowani o decyzji Microsoftu możliwie najszybciej, gdyż takie rozwiązanie było najbardziej fair. Na razie nikt oficjalnie nie został zwolniony, jednak wiadomo, że w nowym studiu (które bądź co bądź ma zostać zbudowane w oparciu o pracowników Ensemble'a) nie wszyscy członkowie obecnej ekipy znajdą zatrudnienie. Nie może zatem dziwić, że taki rozwój wypadków wpłynie negatywnie na morale pracowników ES.

"Jestem pewien, że niektórzy odejdą jeszcze przed premierą Halo Wars. Będę ich wspierał w tym, by robili rzeczy, które uważają za słuszne. Praca w Ensemble zawsze opierała się na przywiązaniu do pracowników. Nie zamierzamy o tym zapominać w ostatnich chwilach" - napisał w oświadczeniu Pottinger.

Dodał jednak, że ekipa zrobi wszystko, by doprowadzić do premiery Halo Wars w jak najlepszym kształcie. Celem studia jest zatrzymanie wszystkich pracowników do samego końca. "Chcemy by Halo Wars było wspaniałe" - zapewnił Pottinger. Nadmienił również, że nowa ekipa, która powstanie na gruzach Ensemble Studios będzie opiekowała się dalszym rozwojem Halo Wars poprzez produkowanie aktualizacji i zawartości dodatkowej.

Przypomnijmy, że Halo Wars ma zadebiutować na Xboksie 360 w przyszłym roku.

(gram.pl)

Dowiedz się więcej na temat: hala | studia | wątpliwości | wars

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje