Bleszinski odpowiada na zarzuty fanów

Cliff Bleszinski wytłumaczył decyzję o braku pecetowej wersji shootera Gears of War 2.

Jego zdaniem takie działanie wzmocni markę na jej pierwotnej platformie - Xboksie 360.

Reklama

Pod koniec sierpnia Cliff Bleszinski wyznał, że pecetowa wersja drugiej części Gears of Wara nie znajduje się w planach studia Epic Games. Deklaracja ta wzbudziła wśród graczy wiele negatywnych emocji, dlatego też Cliff postanowił podzielić się z fanami motywami, jakie kierowały jego ekipą przy podejmowaniu takiej właśnie decyzji. "Włożyliśmy mnóstwo pracy w pecetową wersję Gearsów. Był tam zupełnie nowy akt. Wierzymy jednak, że możemy utrzymać tę markę na konsoli, skutkiem czego stanie się ona silniejsza. Nie chodzi wcale o to, że nie lubię pecetów, my chcemy jedynie stworzyć grę dla Xboksa 360, która rządzi, po prostu" - powiedział Bleszinski.

Przedstawiciel studia Epic Games stwierdził też, że przy ograniczoności zasobów ludzkich trzeba podążać tam, gdzie jest najkorzystniejszy rynek. Dla jego ekipy współpraca z Microsoftem i utrzymanie Gearsów wyłącznie na Xboksie 360 ma sens. Oczywistym jest dla niego, że ludzie troszczą się o swoje platformy. "Takie jest jednak życie. Gears of War to przede wszystkim konsolowa marka" - zakończył Cliff.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: zarzuty

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje