Alan Wake - informacji kilka

Kolejny projekt studia Remedy - gra Alan Wake - od samego początku jest okryta grubą kotarą tajemnicy.

Teraz zaczęło się jej powolne ściąganie.

Reklama

Alan Wake jest uważany za Xboksową odpowiedź na Heavy Rain dla PS3 mimo, iż żadne konkretne informacje na temat platformowej wyłączności nie zostały jeszcze podane przez przedstawicieli studia Remedy. Twórcy dotychczas wyjątkowo skąpo wypuszczali do prasy jakiekolwiek detale. Teraz jednak pracownik Remedy, piszący na oficjalnym forum gry pod nickiem "MarkusRMD", postanowił zaspokoić ciekawość tamtejszych użytkowników odpowiadając na najbardziej dręczące ich pytania. Wiadomo na przykład, że zwiastun filmowy nie jest renderem, ale został stworzony niemalże w pełni na silniku gry (w wersji pecetowej). Dlaczego niemalże? Bowiem dopiero w trakcie obróbki dodano efekt głębi ostrości, czyli rozmazywania tego, na czym widz ma się nie skupiać, i pozostawianie ostrości na istotnych obszarach obrazu. W finalnej wersji gry efekt ten ma być generowany w czasie rzeczywistym.

Jeżeli chodzi o zabezpieczenia DRM, to wciąż brak konkretnych ustaleń. Niemniej "MarkusRMD" stwierdził, że nie "powinny się one różnić od tych zastosowanych w reszcie gier Games for Windows". Natomiast jeżeli chodzi o zagadkową zmianę wyglądu głównego bohatera Alan Wake, to była to decyzja projektantów mająca na celu lepsze dopasowanie jego garderoby do charakteru postaci.

Kiedy premiera? Można stawiać na jesień 2009, ale któż to wie...

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: studia

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje