Afterfall: InSanity - konsolowe wersje bez wydawcy

Niepewne są losy konsolowych wersji Afterfall: InSanity. Tworzące je studio Nicolas Games zerwało bowiem współpracę z dotychczasowym światowym wydawcą edycji na X360 i PS3, firmą Just A Game.

Produkcja nie będzie też prezentowana na rozpoczynających się w przyszłym tygodniu targach gamescom.

Serwis Parkiet poinformował, że Nicolas Games zakończyło współpracę z firmą Just A Game. Powodem jest niewywiązywanie się wydawcy z obowiązków związanych z finansowaniem gry oraz brak jakichkolwiek działań marketingowych związanych z konsolową wersją produkcji. W wyniku działań Nicolas Games, wartość akcji studia na giełdzie (gdzie funkcjonuje jako NewConnect) spadły o 11%.

Nie wiadomo, jaki będzie dalszy los Afterfall: InSanity w wydaniu na X360 i PS3. Problemów nie powinna mieć za to edycja PC-towa (premiera zaplanowana na czwarty kwartał tego roku) - jej wydawcą na świecie jest bowiem CD Projekt. Niewykluczone jednak, że firma zajmie się również konsolowymi wersjami.

Reklama

W wyniku zerwania współpracy z Just A Game produkcja nie będzie pokazywana na tegorocznym gamescomie.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy