PS Vita z kampanią reklamową za 50 mln dolarów

Jeden z przedstawicieli Sony wypowiedział się na temat kampanii marketingowej PlayStation Vity. Zapowiedział, że koncern zamierza wydać na nią około 50 milionów dolarów.

John Koller, starszy dyrektor ds. konsol przenośnych Sony, powiedział w wywiadzie dla gazety New York Times, że koncern planuje wydać na kampanię marketingową nowego handhelda około 50 milionów dolarów. To największa kwota wydana na marketing nowej platformy, jaką kiedykolwiek wydał ten oddział.

Przy okazji Koller wypowiedział się na temat grupy docelowej PlayStation Vity. Stwierdził, że targetem Sony w tym przypadku są dwudziestoparoletni mężczyźni, grający w gry osiem godzin tygodniowo i posiadający PlayStation 3.

Koller oznajmił, że celem twórców Vity było, aby gracze podczas zabawy na tej konsolce czuli się zaangażowani w rozgrywkę i czuli, że bawią się na konsoli. Czy udało się go osiągnąć, przekonamy się już wkrótce.

Reklama

Premiera PlayStation Vity w Japonii miała miejsce 17 grudnia ubiegłego roku. W Ameryce Północnej i Europie konsolką pobawimy się za tydzień, 22 lutego. Oczywiście można już (i jeszcze) składać zamówienia przedpremierowe na to "pomniejszone PlayStation".

W tym tygodniu nasz przedstawiciel udaje się na wnikliwe testy PlayStation Vity do siedziby Sony. Natomiast w przyszłym tygodniu w naszym serwisie przeczytacie pierwsze recenzje gier na tę konsolkę.

Pójdź do McDonalda i pobierz dodatki do gier

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kampania reklamowa | PlayStation Vita | 50 milionów dolarów
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy