Więcej gier Electronic Arts na silniku Unreal Engine 3

Koncern Electronic Arts, który w 2006 roku podpisał umowę z firmą Epic Games (twórcą Unreal Tournament III) dotyczącą wykorzystania świetnego silnika Unreal Engine 3 teraz postanowił rozszerzyć ją na kolejne tytuły.

Jak powiedział szef EA Frank Gibeau: "Mając największy i najbardziej utalentowany zespół na świecie, niezwykle ważne jest dla nas, zapewnienie naszym ekipom jak najlepszych narzędzi, których potrzebują do tworzenia wspaniałych gier. Ta umowa jest odzwierciedleniem naszego zaufania dla technologii Epic, która w połączeniu z naszym własnym nowoczesnym systemem pozwoli stworzyć wielkie hity".

Reklama

Silnik ten został już użyty przez elektroników do stworzenia takich gier jak Medal of Honor Airborne czy Army of Two. Obecnie w produkcji jest jeszcze pięć tytułów, na razie jednak poza Tiberium nie wiadomo jakich dokładnie.

Unreal Engine 3 jest obecnie drugim obok CryEngine 2 najbardziej zaawansowanym narzędziem do tworzenia gier wykorzystującym możliwości konsol nowej generacji oraz DX10. UE używany jest przez wielu znanych (i mniej znanych) developerów takich jak choćby Midway, THQ, 2K, Capcom i NCsoft, był też wielokrotnie nagradzany między innymi otrzymał wyróżnienienie Front Line Awards za najlepszy silnik graficzny roku 2007.

Przypomnijmy jeszcze, że Epic już pracuje nad Unreal Engine 4, który przygotowywany jest głównie z myślą o konsolach - następcach PS 3 i X360.

Gry-Online

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje