Sony uruchomiło własnego bloga
O tym, jak ważna jest interakcja z graczami, przekonał się już m.in. Microsoft, który za pośrednictwem Larry'ego Hryba i jego bloga przekazuje opinii publicznej informacje pochodzące wprost ze swojej siedziby.
Dzisiaj do giganta z Redmond dołączył również amerykański oddział Sony, którego pracownicy uruchomili wreszcie swój wspólny, internetowy pamiętnik - PlayStation.Blog.
"Aktualnie myślimy o umieszczaniu tu wszelkich rodzajów wiadomości: od informacji na temat naszych produktów i zaanonsowanych tytułów aż po własne refleksje i opinie na temat branży. Wszystkie one pochodzić będą wprost od ludzi pracujących w Sony Computer Entertainment America (...)" - mówi Patrick Seybold, jeden z przedstawicieli SCEA.
Wszystkie treści podpisywane będą prawdziwymi imionami i nazwiskami ludzi czuwających nad rozwojem marki PlayStation. Graczom z kolei dane będzie komentować każdy z artykułów i zadawać pytania dotyczące interesujących ich kwestii. Należy jednak spodziewać się, że blog Sony, tak jak jego odpowiednik w Microsofcie, będzie służył firmie również do działań reklamowych. Przypomnijmy, że dotąd cel ten realizowany był m.in. przy pomocy półoficjalnej witryny o nazwie Three Speech.