Prototype sporo zyskał na dużym poślizgu

Dodatkowe miesiące prac nad Prototype przyniosły zamierzony efekt.

Twórcy gry zdołali dopracować szczegóły, poprawić mechanikę i zróżnicować misje. Gracze będą mogli się o tym przekonać w czerwcu.

Prototype pierwotnie miało ukazać się jesienią ubiegłego roku. Twórcy postawili jednak na jakość i znacznie przesunęli planowany termin wydania. "Gra w naszym oryginalnym zamyśle była wielka, być może nawet zbyt wielka" - wspomina producent Tim Benninson. "Dodatkowy czas na produkcję pozwolił nam zrealizować tę wizję" - dodaje.

Jak zdradza Benninson, wraz z tymi kilkoma miesiącami udało się poprawić mechanikę, zróżnicować misje i dopracować szczegóły. Teraz nic już nie powinno przeszkodzić w doprowadzeniu Prototype'a na półki sklepowe w czerwcu. "Jesteśmy bardzo podekscytowani tą premierą. To bardzo duży projekt dla wszystkich członków Radical Entertainment" - zakończył Benninson.

Reklama

Zgodnie z ostatnimi informacjami produkcja z Aleksem Mercerem w roli głównej będzie pozbawiona trybu multiplayer. Twórcy tłumaczą tę decyzję chęcią stworzenia doskonałego modułu dla pojedynczego gracza.

gram.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy