Problemy twórców inFAMOUS 2

Pierwsza część inFAMOUS to jeden z moich ulubionych tytułów na PS3 - świetny sandbox, z niezwykle uzdolnionym bohaterem, który miał niewiele słabych punktów.

Jednym z nich był zupełnie wysilony system moralności, który zmuszał gracza do nienaturalnych wyborów i w nieciekawy sposób wpływał na świat gry. Dziś ekipa Sucker Punch ujawniła, jak będzie on wyglądał w inFAMOUS 2. Jak dla mnie dalej kiepsko...

W inFAMOUS 2 system moralności będzie reprezentowany przez dwie postacie niezależne - agentkę Cole, która będzie podsuwała bohaterowi te "dobre" rozwiązania, oraz dziką Nix, mieszkankę New Marais (miasta, gdzie toczy się gra), która w kluczowych momentach gry spełni rolę diabła na ramieniu, podeszeptującego, jak wyjść z kłopotliwej sytuacji w niekoniecznie moralny sposób. Dzięki temu nikt nie będzie miał wątpliwości, co jest właściwie, a co nie, mi jednak taki system wydaje się znów sztuczny i nienaturalny. Być może wybroni się w grze.

Reklama

Cały ten mechanizm Sucker Punch pokazywał ostatnio wybranym dziennikarzom w Londynie, w świat zaś puszczono krótki komiksowy trailer na ten temat.

Zwiastun gry inFAMOUS 2:

CDA
Dowiedz się więcej na temat: twórca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy