LBP 2 ze wsteczną kompatybilnością

Choć w zapowiedziach próżno szukać Little Big Planet 2, to już pojawiają się zapewnienia o pełnym wsparciu dla dodatków stworzonych przez graczy.

Takie słowa padły z ust współzałożyciela Media Molecule - Alexa Evansa.

Little Big Planet jest jednym ze sztandarowych tytułów konsoli PlayStation 3. Studio Media Molecule z miejsca stało się jednym z ważniejszych w branży, a nastawienie na twórczość graczy zapewnia LBP ciągłe życie. W chwili obecnej powstały już ponad 2 miliony autorskich poziomów, a liczba ta z każdym dniem rośnie.

Co prawda twórcy odżegnują się od informacji jakoby tworzyli drugą część, to jednak Alex Evans, w wywiadzie dla GamesIndustry.biz powiedział: Jeżeli spojrzymy na cyfrową dystrybucję do LBP pojawia się problem co zrobić z tymi wszystkimi poziomami w chwili wydania drugiej części. Uważam, że możemy dać użytkownikom masę rzeczy, niedostępnych w innych grach. Możemy zapewnić wsteczną kompatybilność dla tych map.

Reklama

W dalszej części wywiadu Evans rozwodzi się nad tym co można zrobić z takim bogactwem dodatków: Mamy mnóstwo możliwości, które możemy wprowadzić praktycznie w ostatniej chwili. Możemy to zrobić za rok, albo w dowolnym momencie. Możemy zrobić wersję z każdym poziomem dostępnym w subskrypcji, lub coś podobnego. Nie wiem co zrobimy, ale to wspaniałe, że możemy dokonać takich wyborów, do tego w ostatniej chwili.

Warto zwrócić uwagę, że w ofertach pracy w Media Molecule ciągle poszukiwani są twórcy rozwijający pierwszą część gry, oraz jej wersję na konsolkę PSP. Niemniej to miło, że deweloperzy liczą się z twórczością graczy i zapewnią jej żywot w kontynuacji.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: Biuro Informacji Gospodarczej
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy