Heavy Rain wysiłkiem intelektualnym

Twórcy Heavy Raina wierzą, że ich produkcja trafi zarówno do zatwardziałych fanów rozrywki multimedialnej, jak i graczy okazjonalnych.

Najważniejszym składnikiem rozgrywki będzie podejmowanie decyzji.

W jak najszerszą grupę odbiorców celuje z Heavy Rainem SCEE, wydawca gry. O tym, oraz o niekonwencjonalnym podejściu do projektu studia Quantic Dream opowiedział w jednym z ostatnich wywiadów Michael Denny.

"Niekiedy mówimy, że rozglądamy się za nowymi odbiorcami. Czasami chodzi jednak o stworzenie produktu, który może trafić do różnych grup" - powiedział przedstawiciel SCEE. "Mamy nadzieję, że nasz projekt przykuje uwagę zarówno zatwardziałych, jak i okazjonalnych graczy" - dodał.

Reklama

Głównym założeniem Heavy Raina jest podejmowanie trudnych decyzji. Znacznie bardziej od zręcznościowych przydadzą się więc umiejętności intelektuale. "Kiedy przyjrzysz się grze i zrozumiesz jej założenia, okaże się, że całość rozgrywa się nie za pomocą pada, ale w głowie" - przyznał Denny. "Podstawą jest dokonywanie wyborów i ponoszenie ich konsekwencji. Nie chodzi o to, jak dobry w nią jesteś. Czujemy, że dojrzała natura zawartości stanie się atrakcyjna dla zatwardziałych graczy, a rozgrywka oparta na konsekwencjach przemówi do bardziej okazjonalnej grupy odbiorców" - zakończył.

gram.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy