Heavy Rain głęboko w lesie

"Wciąż jesteśmy w fazie alfa" - mówi David Cage, producent Heavy Raina.

Ekipa Quantic Dream chce dopracować grę do perfekcji, nim ta trafi na półki sklepowe.

Wciąż dużo pracy mają przed sobą producenci gry Heavy Rain. Jeden z najgorętszych tytułów na PS3 wciąż nie ma ustalonej daty premiery (oprócz ogólnikowego stwierdzenia: początek 2010) i nic nie wskazuje na to, by sytuacja ta miała rychło ulec zmianom. "Nadal jesteśmy w fazie alfa i mamy do wykonania mnóstwo roboty" - ujawnia w jednym z wywiadów David Cage ze studia Quantic Dream.

Wiele najdrobniejszych szczegółów wciąż czeka na niezbędne poprawki. Wszystko po to, by końcowy produkt cechował się najwyższą jakością. "Wszystko musi być perfekcyjne" - mówi stanowczo Cage. "Jeśli w danej scenie jedna jedyna rzecz nie działa tak jak powinna, wszyscy będą widzieli tylko ją. Jest jeszcze mnóstwo rzeczy, które nie działają jak należy. Wszystko musi być na swoim miejscu - od animacji twarzy po ścieżkę dźwiękową. Dopiero wtedy uzyskamy końcowy rezultat w takiej formie, w jakiej wszyscy tego oczekujemy" - dodaje.

Reklama
gram.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama