Wciśnięcie Tekkena 6 na Xboksa 360 wyzwaniem

Zapowiedź wydania Tekkena 6 na Xboksa 360 była dla niektórych szokiem, jednak Namco Bandai staje teraz przed trudnym zadaniem.

Jak wcisnąć tę grę na DVD i wykorzystać odpowiednio możliwości konsoli MS-a?

Pojemność płyt Blu-ray to marzenie deweloperów gier na Xboksa 360. Gdyby tylko uzyskać dostęp do tych przepastnych gigabajtów danych na BD... Jednak trzeba pracować z tym, co się ma, i każdą przeszkodę w jakiś sposób pokonywać. Tak wygląda proces tworzenia Tekkena 6 w wersji na Xboksa 360. Jeden z szefów Namco Bandai, Katsuhiro Harada, pożalił się trochę na DVD i możliwości konsoli Microsoftu angielskiemu magazynowi X360:

"Dopasowanie tej gry tak, aby mieściła się na jednej płycie DVD i była odczytywana z odpowiednią prędkością jest wyzwaniem. Podstawowym wymogiem jest maksymalne wykorzystanie funkcji i mocnych stron X360 aby osiągnąć ten sam cel. Wierzę, że dane oraz doświadczenie zdobyte podczas procesu tworzenia wpłynie na przebieg naszych przyszłych prac przy następnej generacji konsol. (...) Silnik graficzny Tekkena 6 został zaprojektowany specjalnie pod wysokie FPS-y i płynną animację, a nie pod piękne nieruchome obrazki".

Reklama
gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: DVD | xbox 360
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama