Sony ucina głowy zwierzętom

Trwa dobra passa firmy Sony. Kontrowersyjne działania PR i reklamy powoli stają się częścią wizerunku tej korporacji. Najnowszy trik? Na oficjalnej prezentacji gry wystawiono zwierze z uciętą głową.

O zamieszaniu związanym z tym wydarzeniem pisze serwis GamesIndustry Biz. Zdjęcia z oficjalnej imprezy startowej God of War II, odbywającej się w Atenach, trafiły do papierowego Official PlayStation Magazine. Nastoletni fani gier mogli na nich zobaczyć kozła z urżniętą głową. Mniaaam. Wydawca gazety, firma Future Publishing szybko zareagował. Z 80 tysięcy egzemplarzy magazynu, które trafić miały do kiosków, wycięto kontrowersyjne fotki z imprezy. Wszyscy, którzy prenumerują OPM dostaną jednak wersje z bonusem, gdyż te trafiły do firmy kurierskich przed podjęciem decyzji o wycofaniu tego materiału. Wielbiciele krwawej jatki zapewne znajdą je w Internecie.

Reklama

Sony zapowiedziało wszczęcie wewnętrznego śledztwa dotyczącego całej sprawy. Zanosi się na to, że kilka głów poleci w japońskiej firmie. Całą sprawę komentuje również krótko i treściwie International Fund for Animal Welfare. Zdaniem organizacji takie działania są "głupie i całkowicie nieusprawiedliwione". My pomimo tego, że gramy w brutalne tytuły podzielamy zdanie obrońców zwierząt. To czym teraz zaskoczą nas eksperci z Sony?

Valhalla.pl
Dowiedz się więcej na temat: firmy | Sony | zwierze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy