Sony przytula drzewa

Kolejne miliony wyprodukowanego sprzętu elektronicznego z pewnością są świetną pożywką dla fanboyów, jednak są to również kolejne siwe włosy na głowach ekologów.

Sony postanowiło coś z tym zrobić.

Co jakiś czas można usłyszeć, że Microsoft sprzedał tyle, a tyle Xboksów, że X egzemplarzy Wii znalazło nabywców albo, że Sony jest zadowolone z wciąż aktywnej bazy ponad 100 milionów posiadaczy PlayStation 2. Ale czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jaką objętość zajmują w sumie tego typu sprzęty? Na pewno sporo - rocznie w samych tylko Stanach Zjednoczonych zbiera się ok. 2 milionów ton starych telefonów, telewizorów, drukarek i innego sprzętu elektronicznego. Szacuje się przy tym, że aż 5 milionów ton pozostaje wciąż na strychach i w piwnicach domów. Sony postanowiło więc połączyć siły z Waste Management Recycle America. Na mocy porozumienia nie tylko uruchomione zostaną kolejne punkty przyjmowania starego sprzętu, ale także będą one akceptowały również wyroby firm innych niż Sony. Ponadto w telewizji i prasie rozpoczęto kampanię reklamową, w której wykorzystywane są spoty i materiały Sony sprzed kilkudziesięciu lat. Głównym jej hasłem jest "Ponownie wykorzystujemy nasze stare reklamy z lat 70', aby przypomnieć wam o recyclingu waszej starej elektroniki".

Reklama

13 wrześnie "S" organizuje nawet na bostońskim stadionie imprezę, podczas której każdy chętny może oddać swój stary sprzęt elektroniczny.

"Level up", Sony. Chętnie zobaczymy podobną inicjatywę także w... jak to było? E, e, eu, Europie? Tak, ten kontynent wciąż nie jest zalany przez wodę...

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: drzewa | Sony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy