Sony chce koniecznie stworzyć coś nowego

Andrew House, szef marki PlayStation, udzielił emocjonalnego wywiadu portalowi MCV. Stwierdził, że wśród priorytetów Sony jest ciągłe poszukiwanie nowych koncepcji i wcielanie ich w życie.

"To absolutnie najważniejsze" - powiedział House. "Zawsze czuliśmy w Sony, że naszą największą siłą jest symbioza pomiędzy znakomitą platformą, którą stworzyliśmy, a naszymi późniejszymi doświadczeniami, dzięki czemu konsola ewoluowała i stawała się jeszcze lepsza" - dodał House.

House nie ukrywał dumy z reakcji na pokaz najnowszej produkcji firmowanej logo Sony. Mowa oczywiście o Beyond: Two Souls twórców obsypanej nagrodami przygodówki Heavy Rain, studia Quantic Dream.

Najnowsza gra tej ekipy będzie równie ambitną produkcją, co poprzednie projekty studia (prócz Heavy Rain, paryska firma odpowiada także za słynnego Fahrenheita).

Reklama

Akcja Beyond: Two Souls obejmuje okres aż 15 lat z życia niejakiej Jodi Holmes (głosu użyczy jej Ellen Page, aktorka nominowana do Oskara za rolę w filmie "Juno"), osoby wyjątkowej, dostrzegającej rzeczy niewidoczne dla innych ("Szósty Zmysł"?).

Szef PlayStation ewidentnie kładzie nacisk na produkcję zupełnie nowych marek. To fantastyczny pomysł, zważywszy na fakt, że zdecydowana większość tegorocznych premier gier wysokobudżetowych to sequele.

Dziennikarze w rozmowie podnieśli także intrygującą kwestię. Spytali mianowicie, czy w ogóle opłaca się angażować deweloperów do prac nad oryginalnymi, a zatem obciążonymi większym ryzykiem markami.

Szczególnie w obliczu faktu, że większość graczy wypatruje już konsol ósmej generacji, a PlayStation 3 mocno się już zestarzała.

House odpowiedział w sposób niekonwencjonalny: "Słyszałem opinie ekspertów, którzy twierdzili, że tylko pierwsze dwa lata prezydentury w Stanach Zjednoczonych są czasem reform, okresem, kiedy można przyciągnąć nowych zwolenników. Cóż, my w Sony uważamy inaczej."

"Naszą rolą, jako właściciela popularnej platformy, jest mieć pewność, że nawet w szóstym roku życia naszego produktu jesteśmy w stanie przyciągnąć nową grupę graczy. Oni wyczekują nowych marek, nowych pomysłów, a naszym obowiązkiem jest zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby sprostać tym oczekiwaniom" - podsumował House.

Miejmy nadzieję, że Sony dotrzyma słowa i już wkrótce ruszy ofensywa zupełnie oryginalnych tytułów. O klasę Beyond: Two Souls możemy być chyba spokojni.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy