Kampania Tekkena 6 za milion dolarów

Namco Bandai nie zamierza przycinać kosztów na reklamie Tekkena 6.

Jak powiedział dyrektor firmy ds. marketingowych, kampania będzie kosztowała ponad milion dolarów.

Kiedy dystrybutor wydaje grę w okresie przedświątecznym, może liczyć na nieco większą sprzedaż. Musi się jednak mocno napocić, by jego produkt nie zginął w natłoku tytułów, które w tym czasie podbijają rynek. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Namco Bandai, które na kampanię promocyjną Tekkena 6 chce przeznaczyć ponad milion dolarów.

"Kampania marketingowa pod hasłem "What Do Yo Fight For", którą ułożyliśmy, już teraz pomaga temu tytułowi, dając mu szansę na zajęcie miejsca w czołowej dziesiątce sprzedaży w okresie przedświątecznym" - powiedział David Miller, dyrektor ds. marketingu w Namco Bandai. Reklamy w telewizji, billboardy i materiały wideo nie będą jedynymi środkami, ułatwiającymi dotarcie do jak największej liczby fanów.

Reklama

Namco planuje też tour, w trakcie którego rozgrywane będą turnieje. Zwycięzca całej imprezy zostanie nagrodzony wycieczką do Japonii, w trakcie której pozna ekipę odpowiadającą za nowego Tekkena. Tour ten zostanie zorganizowany na początku listopada. Ponadto wydawca przeprowadzi działania promocyjne na Twitterze, FaceBooku, czy YouTube'ie. Namco planuje również efektowne prezentacje gry na październikowych targach MCM Expo i Eurogamer Expo.

"Pierwszy Tekken był jednym z najważniejszych tytułów dla konsoli PlayStation. Pozwolił on zdefiniować rozgrywkę w trójwymiarze. Tekken 6 to bez wątpienia najlepsza odsłona od debiutu serii. Nie mamy wątpliwości, że to największa tegoroczna premiera Namco Bandai Partners" - dodał Miller.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: kampania
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy