Heavy Rain to nie gra

David Cage z Quantic Dream zapowiada, że Heavy Rain zapewni doświadczenia zupełnie innego rodzaju, niż tradycyjne gry.

Jego zdaniem produkcja ta może nawet wyznaczyć nowy nurt w przemyśle rozrywkowym.

O niezwykłości Heavy Raina z ust Davida Cage'a słyszeliśmy już wielokrotnie. Ponieważ jednak premiera tego exclusive'a dla PS3 zbliża się wielkimi krokami, szef studia Quantic Dream postanowił raz jeszcze wyłożyć cechy, dzięki którym produkcja jego studia będzie jedyną w swoim rodzaju.

"Heavy Rain w moim przekonaniu nie jest grą" - stwierdził. "Zrywa z wszystkimi tradycyjnymi paradygmatami, ale jest interaktywna. Heavy Rain jest produktem w pełni skupionym na fabule, na całkowitym zmienianiu jej, odkrywaniu jej, sprawianiu, że jest wyjątkowa, sprawianiu, że jest Twoja własna".

Reklama

Czyli coś na kształt interaktywnego filmu. Cage wierzy, że jeśli taka forma przypadnie graczom (czy raczej odbiorcom, bo przecież to nie gra...) do gustu, możemy być świadkami wykształtowania się nowego nurtu w przemyśle rozrywkowym. "Jeżeli ten produkt odniesie sukces, będziemy musieli znaleźć inne określenie na tego typu doświadczenia" - skwitował Cage.

Heavy Rain zadebiutuje w lutym przyszłego roku.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: doświadczenia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy