God of War II: Divine Retribution

Jeden z najlepszych tytułów na PlayStation 2 powraca w świetle chwały i ogromnych nadziei. Przepiękna grafika, ogromna dynamika walk i klimatyczny, bardzo mistyczny scenariusz na pewno nas porazi, ale czy Kratos na nowo skradnie nasze serca? Czas pokaże...

Powrót na pole chwały

Pierwsza część skończyła się zdobyciem przez Kratosa tronu boga wojny, a tym samym krwawa zemsta na Aresie dobiegła końca. Niestety, ale spokojne życie nie jest pisane naszemu wojowniczemu bohaterowi. Męczony demonami przeszłości, jako jedyny śmiertelnik wśród panteonu bogów, szybko traci piastowaną pozycję i jedynym sposobem na jego odzyskanie jest pokonanie samych sióstr przeznaczenia.

Twórcy zapowiadają jeszcze więcej zwrotów akcji, mroczniejszej treści i mitów, które na potrzeby gry zostały delikatnie przemodelowane. Jak zatem widzicie, w kwestii scenariusza nie mamy się czego obawiać...

Ostrza Ateny

Kratos ponownie władać będzie śmiercionośnymi ostrzami, które za pomocą magicznych łańcuchów zostały połączone z jego ramionami. Jeśli chodzi o kwestię samej walki, to nasz łysy, "były" bóg wojny otrzyma wiele nowych i bardzo emocjonujących ciosów oraz zagrywek.

Po pierwsze będziemy mogli rzucać teraz przeciwnikami, chwytać ich, wymachiwać ich bezwładnymi ciałami, a nawet zasłaniać się nimi przed atakami pozostałych uczestników walki. Kolejna sprawa to fakt, iż - oprócz wcześniej wspomnianych "Ostrzy Ateny" - Kratos będzie mógł w dowolnej chwili sięgnąć po inny oręż lub magię. Niczym Dante w "Devil May Cry" będziemy mieli szansę stworzyć niemożliwy do tej pory obraz prawdziwej apokalipsy, gdzie latające pociski, śmigające ostrza i potężne salta będą na porządku dziennym. To jednak nie koniec - twórcy gry poszli dalej, umożliwiając nam za pomocą magicznych łańcuchów ciskanie wszelkimi elementami otoczenia, gdzie pokonanie wielkiego goliata będzie możliwe jedynie przy zręcznym wykorzystaniu otaczających nas kolumn. Na koniec pozostała kwestia poruszania się naszego herosa - jego możliwości ulegną znacznej poprawie. Skrzydła Ikara, pominięte w części pierwszej, w końcu zagoszczą w realiach "God of War", pokonywanie wszelkich rozpadlin za pomocą "Blades of Athens" czy zręczne skakanie po ścianach niczym Książe z "Prince of Persia" - będzie tego sporo, co na pewno wprowadzi spory powiew świeżości do tego i tak już dynamicznego tytułu.

Wzrokiem boga

Już pierwsza część powaliła graczy na kolana. Przepiękne lokacje, ogromny przepych, niesłychana architektura oraz artyzm w wykonaniu poszczególnych elementów otoczenia uczyniły z "God of War" prawdziwą perełkę wśród wszelkich tytułów na domowe konsole. Podobny poziom prezentowali również przeciwnicy, którzy przerażając swoim wyglądem bezsprzecznie tworzyli niesłychanie mistyczną i jakże antyczną atmosferę. "God of War II" ponownie uderzy w receptory wzrokowe. Nie dość, że jeszcze bardziej poprawiono niemal każdy element silnika graficznego, to ilość obiektów na naszych ekranach ma znacząco się powiększyć. Potężne minotaury, zmysłowe syreny, starożytne giganty czy potężni bogowie - oj, będzie na czym oko zawiesić...

Boska Zemsta

Początek roku 2007 może okazać się bardzo przyjemny dla każdego posiadacza konsoli japońskiego giganta. Twórcy gry nie tylko zrezygnowali z pośpiechu i stworzenia drugiej części na nadchodzące PlayStation 3 , lecz równocześnie nie zmienili polityki, gdzie "God of War II: Divine Retribution" ponownie będzie tytułem stworzonym wyłącznie z myślą o PS2. Wciągająca opowieść, brutalna i pełna dynamiki walka, klimat nieśmiertelnej i ponadczasowej walki - zdecydowanie ta gra ma duże szanse stać się jedną z najlepszych produkcji przyszłego roku. Mimo tego, że konsole nowej generacji usilnie będą chciały porwać nas w nowy wymiar grania...

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: PlayStation Vita
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy