Europa najważniejsza dla Sony

Stary Kontynent ma kluczową rolę dla sukcesu nowej konsoli korporacji Sony - stwierdził Phil Harrison, szef działu gier firmy, przy okazji piątkowej premiery platformy PlayStation 3.

"Fakt, iż przełożyliśmy tu datę premiery z większą niż kiedykolwiek w historii ilością konsoli w pierwszym dniu jest komplementem dla istotności europejskiego rynku" - dodał.

PS3 w Ameryce Północnej i Japonii dostępne jest od listopada 2006 roku. W tym samym terminie platforma miała trafić do sprzedaży w Europie. Tak się jednak nie stało, gdyż Sony na dwa miesiące przez listopadem zdecydowało się przesunąć europejski debiut platformy o prawie pół roku.

Harrison zapytany, czy na tłumy graczy zebrane przed sklepami w piątek miały wpływ zapowiedzi związane z PlayStation Home i "LittleBigPlanet" podczas Game Developers Conference, stwierdził, iż nie: "PlayStation 3 ma przed sobą wspaniałą przyszłość - to dopiero start. Jesteśmy w dziesięcioletnim cyklu, z którego upłynęły nam dopiero jakieś cztery minuty".

W Wielkiej Brytanii Sony niespodziewanie wynagrodziło fanów czekających na PlayStation 3 w kolejce przed Virgin Megastore na Oxford Street rozdając 46-calowe telewizory Bravia warte około 2 tysiące funtów.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: PlayStation Vita | Europa | playstation 3 | Sony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy