Epic Mickey 2: The Power of Two

"Growe" adaptacje książek, komiksów, filmów, seriali czy kreskówek z reguły wypadają kiepsko. Z Epic Mickey było inaczej.

Nie była ona może rewelacyjna, ale równie dobre gry z udziałem bajkowych bohaterów można policzyć na palcach rąk. W pierwszej części Miki nieźle nabroił. Będąc w pracowni maga Yeb Sida, rozlał stojące na biurku farby na makietę krainy Wasteland, zamieszkałej przez różnych bohaterów opracowanych przez Disneya. Później musiał za sobą posprzątać, używając do tego głównie pędzla. Za Mikim podążał królik Oswald, jego poprzednik, który w filmach Disneya zadebiutował w 1928 roku, ale później został przez Mikiego wyparty. W Epic Mickey 2: The Power of Two ponownie spotkamy tę dwójkę, ale tym razem będą działać ramię w ramię. Znów w Wasteland.

Reklama

Scenariusz Epic Mickey 2: The Power of Two napisał Marv Wolfman, autor komiksów takich jak np. "The Tomb of Dracula". Uwzględnił w nim zarówno młodszych, jak i starszych bohaterów Disneya. Co ważne, teraz Miki - jak również Oswald - przemówi własnym głosem (w "jedynce" główny dobry i główny zły bohater milczeli jak zaklęci). Ten drugi po raz pierwszy w historii! Autorzy obiecują, że gra będzie czymś na wzór interaktywnego musicalu, w którym bohaterowie, zamiast mówić, będą śpiewać. Ciekawe...

Połączenie sił Mikiego i Oswalda zostało prawdopodobnie wywołane chęcią wprowadzenia w sequelu Epic Mickey opcji kooperacji. Teraz w zabawie będzie mogła uczestniczyć jednocześnie dwójka graczy. Ten drugi będzie się mógł przyłączyć w dowolnym momencie. A gdy nie znajdziemy nikogo, kto chciałby z nami grać, kontrolę nad Oswaldem przejmie sztuczna inteligencja.

Poza tym zabawa będzie przypominała tę znaną z "jedynki". Główną bronią Mikiego ponownie będą farby oraz pędzel, za pomocą których będziemy mogli zmieniać Wasteland. Sprawa będzie się miała inaczej w przypadku Oswalda - ten zostanie wyposażony w urządzenie, dzięki któremu będzie mógł kontrolować elektryczność. Obie postacie będą się musiały wzajemnie uzupełniać.

Podejmowane przez obu graczy decyzje mają mieć wpływ na to, co będzie się działo w ich otoczeniu, a także - prawdopodobnie - na przebieg fabuły. Podczas rozgrywki trafimy zarówno w nowe, jak i znane już z "jedynki" (choć odmienione przez Mikiego) miejsca. Niektóre etapy będą inspirowane filmami Disneya sprzed lat.

Epic Mickey 2: The Power of Two będzie kierowany nie tylko do użytkowników Wii, ale również do posiadaczy Xboksów 360, PlayStation 3 oraz pecetów i MacBooków. Nad wersjami konsolowymi pracuje studio Junction Point, podczas gdy wydania komputerowe opracowuje zespół Blitz. Gra trafi do sprzedaży 18 listopada. To będzie wyjątkowo bajkowa jesień.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy