Darksiders II: Powstanie Śmierci

W Darksiders II wcielimy się nie w Wojnę, ale w Śmierć. Zmiana bohatera nie będzie tylko zmianą estetyczną - nowa postać dysponować będzie nowym uzbrojeniem oraz nieco innym systemem walki.

Śmierć jest najstarszym z Jeźdźców Apokalipsy i - jak mówią twórcy Darksiders II - najważniejszym z nich. Nowy (anty)bohater będzie cechował się większą zwinnością niż Wojna, co nieść będzie ze sobą zmiany w stylu rozgrywki.

Na swoim wyposażeniu mieć będzie kosę, która może przybrać różne kształty. Śmierć będzie mogła skorzystać także z innych narzędzi mordu (pojawi się także broń palna).

W czasach, kiedy większość developerów stawia na sprawdzone rozwiązania i w swoich kolejnych grach powiela pomysły z poprzednich produkcji, wypada pogratulować odwagi chłopakom (i dziewczynom) z Vigil Games.

Reklama

Wprowadzenie Śmierci, jako głównego bohatera, ma właśnie urozmaicić rozgrywkę, dzięki czemu "dwójka" nie będzie czymś odtwórczym względem oryginału. A co wy o tym myślicie?

Poniżej znajdziecie nowy film "Z pamiętnika developera", w którym twórcy Darksiders II opowiadają o Śmierci:

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy