Wiedźmin 2 króluje na gram.pl

W ciągu trzech pierwszych miesięcy łączna przedsprzedaż, w sklepie internetowym gram.pl Edycji Kolekcjonerskiej oraz Premium gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów przekroczyła 10 000 egzemplarzy.

Ponadto Edycja Kolekcjonerska utrzymuje się na pierwszej pozycji TOP 10 - najlepiej sprzedających się gier sklepu gram.pl.

Reklama

To pierwszy taki przypadek w pięcioletniej historii listy sklepu. Edycja Kolekcjonerska Zabójców Królów aż do wyczerpania nakładu 10 tysięcy sztuk utrzyma się na pierwszym miejscu i wydaje się, że jedyną grą, która mogłaby pobić ten rekord, byłby Wiedźmin 3, gdyby kiedykolwiek powstał. O skali fenomenu świadczy to, że w Polsce mało która "kolekcjonerka" osiąga nakład powyżej jednego tysiąca sztuk.

"Cieszy nas też to, że odważny koncept głównego gadżetu - głowa Geralta - zdobył uznanie nie tylko w Polsce, ale i za granicą, co widać choćby po edycji kolekcjonerskiej Duke Nukem Forever" - mówi Wiktor Cegła, Dyrektor Zarządzający portalu gram.pl.

W listopadzie 2010 CD Projekt Red ogłosił datę premiery (17 maj 2011) swego flagowego produktu - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Sprzedaż przedpremierową Edycji Kolekcjonerskiej powierzono wyłącznie sklepowi internetowemu gram.pl. To pierwszy przypadek, na polskim rynku by całość nakładu edycji kolekcjonerskiej, tak dużego i istotnego tytułu powierzenia została jednemu kontrahentowi.

Już pierwszy weekend po uruchomieniu przedsprzedaży pokazał, że było to trafione marketingowe podejście. Specjalny licznik umieszczony na portalu gram.pl, w ciągu dwóch pierwszych dni odnotował 4 500 zamówień. To rekord w historii polskiej branży gier komputerowych. To także prawie połowa całego nakładu, który wynosi 9999 sztuk. W lutym, na trzy miesiące przed premierą sprzedano już 7602 egzemplarzy (ilość w momencie emisji artykułu).

"Wysoka sprzedaż Wiedźmina 2 jeszcze przed premierą niezwykle nas cieszy. Pokazuje to ogromne zaufanie, jakim darzą nas polscy miłośnicy gier komputerowych. To dla nich przygotowaliśmy niezwykle bogate wydania zarówno Edycji Premium jak i Edycji Kolekcjonerskiej. Teraz widzimy, że był to doskonale odebrana przez graczy decyzja. Życzymy sklepowi Gram.pl i wszystkim naszym partnerom handlowym by wysokie wyniki sprzedaży naszej gry utrzymały się również po premierze. Dołożymy wszelkich starań by Wiedźmin 2: Zabójcy Królów rozpoczął nowy wspaniały rozdział na polskim rynku gier" - Hubert Habas, PR Manager CD Projekt.

(Informacja prasowa)

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje