Tomb Raider: Pierwsze informacje na temat multiplayera

Jedną z najbardziej zaskakujących informacji końcówki minionego roku bez dwóch zdań była na zapowiedź pojawienia się trybu multiplayer w grze Tomb Raider.

Pierwsze detale miały pojawić się w lutowym magazynie Official Xbox Magazine, a ponieważ trafił on już do subskrybentów w sieci można znaleźć "przecieki" na temat jego zawartości.

Informacje są - jak to zwykle bywa w przypadku przecieków - mało konkretne, ale część z nich nadaje się już do tego, by przedstawić je w punktach.

Zgodnie z doniesieniami m.in. z forów poświęconych serii Tomb Raider tryb multiplayer w nadchodzącej grze będzie prezentować się tak:

- twórcy gry (i trybu multiplayer, który powstaje w studiu Eidos Montreal) zdają sobie sprawę z tego, że tryby sieciowe to nowość w serii i fani mogą się ich trochę bać. Uspokajają jednak, że robią wszystko, by pasowały one do klimatu serii.

Reklama

- wśród dostępnych trybów pojawi się Team Deathmatch - grupa rozbitków będzie w nim walczyła z gangiem wrogo nastawionych tubylców

- każdy mecz podzielony będzie na trzy rundy z graczami zmieniającymi strony konfliktu, co może sugerować, że będzie to multiplayer asymetryczny, tzn. że tubylcy i rozbitkowie będą dysponowali innymi umiejętnościami/uzbrojeniem

- mapy nie będą bardzo rozległe, ale ma w nich być mnóstwo różnych przejść, także wykorzystujących mechanizmy typowe dla serii (np. zjazd w dół korytem strumienia)

- innymi elementami nawiązującymi do klimatu serii mają być aktywowane dźwigniami pułapki, elementy otoczenia podatnie na zniszczenie (np. mosty), a także typowe dla przygód Lary uzbrojenie, np. łuk

- każda z postaci uzbrojona będzie w broń podstawową (np. karabin lub łuk), broń dodatkową (np. pistolet), granat oraz broń do walki w zwarciu (np. toporek)

- inny z trybów gry to Rescue-Ratunek. W trybie tym rozbitkowie zbierają rozrzucone na mapie apteczki i znoszą je do wskazanych punktów kontrolnych (zmieniających się w trakcie meczu), w tym czasie zaś tubylcy na nich polują.

- artykuł nie opisuje tego wprost, ale dziennikarz sugeruje, że jeden z developerów wyjawił istnienie jeszcze jednego trybu, Cry for Help, który ma polegać nie na walce, a na odkrywaniu lokacji

- pojawi się wiele różnych postaci do wyboru, które będą opisane różnymi statystykami, rozwijanymi wraz ze zdobywaniem punktów doświadczenia

- najpewniej w trybach multi nie pojawi się sama Lara Croft

Ogromne problemy firmy, która miała rządzić rynkiem

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy