The Secret World: Nowy model sprzedaży odniósł sukces

Zmiana modelu sprzedaży ostatniej gry Funcomu (The Secret World) ze standardowej subskrypcji do opcji kup i graj, odniosła ogromny sukces. W samym grudniu tytuł odnotował rejestracje 70 tysięcy nowych użytkowników.

Poziom aktywności w grze wzrósł o ponad 400 procent, a to wszystko dzięki graczom, którzy w ciągu ostatnich czterech tygodni z powrotem wrócili do zabawy z The Secret World i 70 tysiącom zupełnie nowo zarejestrowanych użytkowników, którzy w związku ze zmianami w systemie płatności, postanowili nabyć produkt Funcomu.

Według przedstawicieli firmy zwiększenie liczby nowych użytkowników stanowi blisko 30 procentowy wzrost sprzedaży w ogólnym zestawieniu. Całkowite przejście na model free-to-play jest częścią prowadzonej przez firmę restrukturyzacji.

Reklama

"Budujemy podstawę pod bardzo zrównoważoną działalność. Dzięki restrukturyzacji organizacji, będziemy mogli stworzyć najlepszy z najlepszych zespołów, który rozwijał będzie istniejące już produkcje i tworzyć całkiem nowe, ekscytujące i niezapomniane tytuły online, jak choćby nadchodząca gra LEGO Minifigures" - powiedział Ole Schreiner, prezez Funcomu.

Nowy Funcom ma być lepiej przygotowany do realizacji założeń strategii produkowania mniejszych gier MMO, ale lepszej jakości.

Zwiastun gry The Secret World:

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy