Reklamy w grach raczej nie przeszkadzają

Z badań przeprowadzonych przez organizacje Nielsen BASES i Neilson Games wynika, że graczom nie przeszkadzają reklamy zamieszczone w rozmaitych produkcjach.

Sondę przeprowadzono na grupie 1300 użytkowników pecetów, mających styczność z produkcjami EA i Activision.

Mało kto lubi przerywniki reklamowe w filmach, czy może raczej przerywniki filmowe w reklamach... Wydawać by się mogło, że negatywne opinie na ten temat przeniosą się także na grunt gier, które ostatnimi czasy są przepełnione różnego rodzaju spotami. Wyniki ostatnich badań wskazują dają jednak rzultaty zupełnie inne od oczekiwanych. Organizacje Nielsen BASES i Neilson Games przepytały grupę 1300 właścicieli komputerów osobistych mających styczność z produkcjami wydanymi przez Electronic Arts i Activision w sprawie reklam w grach. W tytułach tych firm z dużą częstotliwością pojawiają się bowiem spoty znanych koncernów. Okazuje się, że dla 82% ankietowanych reklamy te nie przeszkadzają w żaden sposób w rozgrywce.

Reklama

Co ciekawe, opinie o reklamowanych w grach produktach poprawiły się aż w 61% przypadków. Czyżby to była pewna wskazówka? Oczywiście trzeba pamiętać, że reklamy zamieszczane w wirtualnych światach nie mają takiej siły przebicia, jak te umieszczane w mass-mediach, ale wyniki badania być może przyczynią się do intensyfikacji działań w kierunku umieszczania reklam właśnie w grach.

(gram.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: organizacje | reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy