Quake Live Premium za opłatą

Bezpłatny dotąd Quake Live zmieni swoje oblicze. John Carmack zapowiada wprowadzenie opłat za zabawę w sieci.

Okazuje się, że reklamy w grach nie przynoszą twórcom odpowiednich zysków. Właśnie z tego powodu id Software będzie zmuszone do wprowadzenia płatnego abonamentu Premium do swojego dotychczas darmowego tytułu Quake Live. Pierwsze informacje o tym kroku pojawiły się podczas tegorocznego QuakeConu.

Podczas QuakeConu John Carmack powiedział: Reklamy w grach okazały się słabym biznesem. Nie będą w stanie utrzymać projektu. Dlatego firma decyduje się na wprowadzenie abonamentu Premium. Co prawda będzie on opcjonalny, co oznacza, że wykupią go tylko Ci, którzy uznają, że mają dość reklam, albo po prostu chcą wspierać swoją ulubioną grę. Osoby z opłaconym abonamentem będą mogły stawiać własne serwery do zabawy z dowolnie zmienionymi parametrami. Nie jest jeszcze znana data wprowadzenia usługi, ani jej cena.

Reklama

Wyraźnie widać, że id Software szuka sposobu na utrzymanie Quake Live. Zapowiedziane rozszerzenie gry na komputery Mac i wsparcie dla komputerów PC opartych na Linuxie też na pewno nie obniża kosztów.

Pozostaje mieć nadzieję, że znajdzie się dość chętnych na usługę Premium, gdzie zabawa nie będzie skażona natrętnymi reklamami.

(gram.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reklamy | john | Live
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy