Pecetowy Assassin's Creed będzie lepszy?

Co prawda, pecetowi gracze musieli czekać na grę znacznie dłużej niż konsolowcy, jednak twórcy obiecują, że było warto.

Jeżeli obawiałeś się, iż Assassin's Creed: Brotherhood na PC będzie tylko portem z wersji na Xboksy i PlayStation, to nie masz się czego obawiać. David Coulombe z Ubisoftu obiecuje, że edycja komputerowa jest pełnoprawną grą, a nie tylko przeróbką.

Coulombe przyznaje, że po wydaniu Assassin's Creed: Brotherhood na konsole autorzy gry mieli trochę więcej swobody przy opracowywaniu wersji pecetowej. Dzięki temu mogli dopracować niektóre z elementów, jak również poprawić błędy, które były obecne w rozgrywce na X360 i PS3. Udało się między innymi poprawić grafikę, która na PC powinna prezentować się o wiele lepiej niż na konsolach.

Reklama

Są też pewne niedogodności w pracach nad wersją pecetową, czego Coulombe nie zamierza ukrywać. Ma tutaj na myśli fakt, że grę trzeba dostosować do różnych konfiguracji sprzętowych. Przyznaje jednak, iż dzięki temu można ją zoptymalizować w sposób niemożliwy w przypadku konsol.

Assassin's Creed: Brotherhood pojawi się na PC pod koniec pierwszego kwartału. Na dokładną datę premiery trzeba jeszcze poczekać.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy