O ulepszeniach w grafice WoW-a

World of Warcraft niestety nie imponuje już poziomem grafiki jak kiedyś.

Na szczęście w najbliższym rozszerzeniu (Wrath of the Lich King) szykują się trzy znaczące poprawki wyglądu tego MMO.

Lata mijają, wychodzą kolejne Crysisy i inne Assassin's Creedy. Wobec tego rosną także wymagania graczy dotyczące grafiki. Wiedzą o tym dobrze deweloperzy Blizzarda odpowiedzialni za World of Warcraft i jak zdradził serwisowi Worldofwar.net J Allan Brack: "Po pierwsze, mamy kilka graficznych uaktualnień w Wrath of the Lich King, głównie w trzech aspektach: systemie cieni, shaderach i zasięgu wzroku. System cieni znacząco ulepszy wygląd dotychczasowych efektów tego typu oraz pozwoli na wyświetlanie cieni postaci i budynków. Nowa technologia shaderów pozwoli ekipie na tworzenie jeszcze ładniejszych terenów i efektów związanych z lodem. Ponadto zwiększono zasięg wzroku, więc gracze będą mogli widzieć dalej niż przed pojawieniem się Northrend".

Reklama

Brack podkreślił również, że nie chcą wprowadzać całkowicie nowego silnika graficznego, tylko rozwijać ten obecny. W planach jest również poprawienie wyglądu wody, jednak to nastąpi przy innym rozszerzeniu lub zostanie zawarte w osobnym uaktualnieniu.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: grafika
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy