O ulepszeniach w grafice WoW-a
World of Warcraft niestety nie imponuje już poziomem grafiki jak kiedyś.
Na szczęście w najbliższym rozszerzeniu (Wrath of the Lich King) szykują się trzy znaczące poprawki wyglądu tego MMO.
Lata mijają, wychodzą kolejne Crysisy i inne Assassin's Creedy. Wobec tego rosną także wymagania graczy dotyczące grafiki. Wiedzą o tym dobrze deweloperzy Blizzarda odpowiedzialni za World of Warcraft i jak zdradził serwisowi Worldofwar.net J Allan Brack: "Po pierwsze, mamy kilka graficznych uaktualnień w Wrath of the Lich King, głównie w trzech aspektach: systemie cieni, shaderach i zasięgu wzroku. System cieni znacząco ulepszy wygląd dotychczasowych efektów tego typu oraz pozwoli na wyświetlanie cieni postaci i budynków. Nowa technologia shaderów pozwoli ekipie na tworzenie jeszcze ładniejszych terenów i efektów związanych z lodem. Ponadto zwiększono zasięg wzroku, więc gracze będą mogli widzieć dalej niż przed pojawieniem się Northrend".
Brack podkreślił również, że nie chcą wprowadzać całkowicie nowego silnika graficznego, tylko rozwijać ten obecny. W planach jest również poprawienie wyglądu wody, jednak to nastąpi przy innym rozszerzeniu lub zostanie zawarte w osobnym uaktualnieniu.