Nowa strategia Atari

O tym, jak zmienia się nasza branża świadczy najlepiej ewolucja, jaką przechodzi firma Atari, niegdyś najważniejsza w biznesie, a dziś... dostawca gier na Facebooka i iPhone'a.

Uosobieniem nowej, ujawnionej dziś strategii Atari jest Thom Kozik, powołany w marcu szef marki Atari GO, facet z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w firmach informatycznych i online'owych.

Dość trudno zdefiniować czym Atari GO jest - to zgodnie z wysłaną dziś informacją prasową to "pakiet usług", które ułatwią dystrybucję gier tworzonych na urządzenia mobilne (z iPhonem/iPod Touchem na czele) oraz serwisy społecznościowe a'la FB. Do współpracy zaproszono ponad tuzin utytułowanych studiów developerskich, część z nich zajmie się m.in. dostosowywaniem klasyków Atari (np. Asteroids) do tych platform.

Reklama

Kozik i Atari GO zapraszają do współpracy developerów, których wydaniem chętnie się zajmą, ciekawym studiom zlecą też prace nad nowymi wersjami gier, do których prawa firma posiada. Oferta skierowana jest również do stron internetowych o grach, które będą mogły oferować flashowe/sieciowe wersje gier firmy, dzieląc się z Atari potencjalnymi zyskami z takiej współpracy. Wszystkie te działania wsparte będą dodatkowymi działaniami dystrybucyjnymi i marketingowymi.

CDA
Dowiedz się więcej na temat: iPhone | firma | Atari
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy