Nietypowe MMO od teraz za darmo

Studio Funcom zadecydowało - to koniec abonamentów w The Secret World. Od teraz, aby delektować się grą, wystarczy ją kupić. I na tym koniec kosztów.

The Secret World to MMORPG, które można nazwać nietypowy, ponieważ jego akcja rozgrywa się we współczesności, a jego bohaterami są ludzie o nadnaturalnych zdolnościach, których zadaniem jest powstrzymanie złowrogich potworów.

Początkowo twórcy gry oczekiwali, że po jej zakupie będziemy musieli dodatkowo opłacać abonament. Po pół roku od premiery zrezygnowali z tego podejścia. Od teraz The Secret World po zakupie jest już całkiem darmowe.

Funcom chce w ten sposób nakłonić do zabawy w The Secret World nowych graczy. Aby propozycja brzmiała jeszcze bardziej zachęcająco, autorzy nie wprowadzili do zabawy żadnych mikropłatności.

Reklama

Jak przekonują, wystarczy kupić grę, aby cieszyć się nią tak długo, jak tylko chcemy. Płatne będą tylko większe rozszerzenia, publikowane przez twórców raz na czas. Jeśli natomiast wystarczy nam podstawowa wersja gry, pozostaje nam jedynie kupić ją za 29,99 euro, czyli nieco ponad 120 złotych.

Odważnej zmianie w funkcjonowaniu The Secret World towarzyszy akcja reklamowa oraz gra ARG (Alternate Reality Game), do której możecie się przyłączyć na tej stronie: www.thesecretworld.com/arg (swoją drogą, doskonale zrealizowanej). Z kolei w niedalekiej przyszłości Funcom zamierza oddać do dyspozycji graczy kolejne łatki (darmowe) oraz rozszerzenia (jak już pisaliśmy, płatne). Piąte DLC do gry trafi do sprzedaży w styczniu. Zapłacimy za nie zaledwie 5 dolarów.

Zmianę modelu funkcjonowania The Secret World nie należy traktować jak prezentu świątecznego. Funcom było zmuszone do podjęcia takiej decyzji w związku ze znikomym zainteresowaniem grą, której premiera odbyła się na początku lipca. Nie należy jej jednak z tego powodu przekreślać - produkcja otrzymała niezłe oceny w mediach (prawie 73% w portalu GameRankings), a jej klimat (apokalipsa, ohydne potwory, sekretne stowarzyszenia etc.) z pewnością znajdzie wielu entuzjastów.

Poniżej możecie obejrzeć spot reklamowy, wypuszczony z okazji "udarmowienia" The Secret World:

Najszybciej sprzedająca się gra w historii Ubisoftu

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy