Nie przetestujesz najnowszej odsłony słynnej serii

Sports Interactive potwierdziło, że nie ma zamiaru udostępniać wszystkim otwartej bety zapowiedzianej właśnie gry Football Manager 2013.

Jednakże przedstawiciel studia sugeruje, że będzie można wziąć w niej udział, jeśli zamówi się tytuł w przedsprzedaży.

Miles Jacobson - szef zespołu projektantów FM 2013 - potwierdził w jednym z wywiadów, że studio chciałoby nieco bardziej zróżnicować grupę osób, które testują tytuł. Z otwartą betą jest jednak taki problem, że można zostać przytłoczonym przez tych samych ludzi mówiących to samo, a więc trudno wyciągnąć od nich konstruktywną ocenę gry oraz dowiedzieć się, jakie elementy powinny zostać zmodyfikowane, aby tytuł stał się jeszcze lepszy.

Reklama

Dlatego też studio nie zdecyduje się udostępnić otwartej bety Football Manager 2013 wszystkim chętnym. Zamiast tego firma chce ją udostępnić w nieco inny sposób, mianowicie zaoferować w ramach przedsprzedaży. Jeszcze tego oficjalnie nie ogłoszono, lecz takie są plany i prawdopodobnie za kilka tygodni poznamy je oficjalnie.

Przypomnijmy, że Football Manager jest kolejną odsłoną najpopularniejszej serii menadżerów piłkarskich na świecie. Tegoroczna wersja ma spełniać funkcję pomostu, łączącego weteranów cyklu z początkującymi adeptami wirtualnego zarządzania klubem piłkarskim. W związku z tym w FM 2013 znajdziemy m.in. tryb Classic, przygotowany z myślą o osobach, które do tej pory nie zetknęły się z produkcjami studia Sports Interactive.

Nowy Football Manager w ogóle stawia na zmiany - w porównaniu do poprzedniej wersji będzie ich ponad... 900! Oprócz trybu Classic, na uwagę zasługuje także wprowadzenie wyzwań - dobrze znanych fanom, którzy zdecydowali się na zakup mobilnej odłony Football Managera - oraz przebudowany panel zarządzania finansami klubu, do tej pory traktowany raczej po macoszemu.

Czy wszystkie te zmiany pozwolą serii umocnić serii Football Manager pozycję absolutnego hegemona wśród piłkarskich menadżerów, przekonamy się już w czwartym kwartale tego roku. FM 2013 trafi na sklepowe półki zapewne jeszcze przed Gwiazdką.

Powstanie Warszawskie: Znamy nową datę premiery

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy