Młot Bojowy uderza w Warcrafta

Zapowiadana jako miks rozgrywki typu Realm vs. Realm oraz Players vs. Environment gra MMO Warhammer Online: Age of Reckoning jest już niemal na ukończeniu.

Na Games Convention udało się nam porozmawiać z Joshem Drescherem, producentem gry, który podzielił się z nami kilkoma faktami na jej temat.

Oczekiwana przez wielu fanów uniwersum Młota Bojowego produkcja będzie miała światową premierę 18 września i umożliwi grę jedną z ponad dwudziestu klas postaci podzielonych na sześć ras - po trzy dla frakcji Order (krasnoludy, ludzie, wysokie elfy) i Destruction (orki, hordy chaosu, mroczne elfy). W ogarniętym nieustającą wojną świecie gracz stoczy serię epickich bitew przy udziale setek graczy po obu stronach konfliktu.

Reklama

Rozwój postaci i jednocześnie fabuły podzielony będzie na cztery etapy - od Tier 1, czyli świeżego "leszcza" do Tier 4, w którym doświadczona postać dotrze na front najzacieklejszych walk rozgrywanych o miasta Altdorf (frakcja Order), Praag (neutralne) oraz The Inevitable City (Destruction). Stolice będą pełniły kluczową rolę w rozgrywce. Wykonując odpowiednie zadania gracze będą mogli wpływać na ich rozwój, co wprost przełoży się na przeróżne bonusy, np. do uzyskiwanego doświadczenia. Wrogie miasta będzie można zaś grabić, palić i niszczyć. To tam na śmiałków będą czekać najlepsze łupy, zwłaszcza te zdjęte z zabitych królów... Twórcy zapewniają jednak, że gra nie będzie w żadnym stopniu ograniczać graczy i jeżeli tylko będą chcieli, będą mogli osiągnąć upragniony maksymalny 40 poziom tylko polując na potwory w rozgrywce PvE.

Mythic Entertainment od około półtora roku prowadzi zamknięte beta-testy gry, czym tłumaczy dość późny start testów dostępnych dla szerokiej publiki (otwarte beta-testy ruszają 7 września). Te wykorzystaną będą głównie jako sprawdzian szybkości i stabilności serwerów.

Wszystko o targach Games Convention 2008 na stronie gc2008.interia.pl.

INTERIA.PL/Click!
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy