Miła niespodzianka dla miłośników Call of Duty

Activision poinformowało, że usługa Call of Duty Elite, zapewniająca dostęp do wielu ciekawych funkcji, zostanie udostępniona graczom w Call of Duty: Black Ops 2 bezpłatnie.

Koncern zdecydował o oddzieleniu Call of Duty Elite od płatnego season pass. Gracze, którzy kupią Call of Duty: Black Ops 2, będą mogli skorzystać ze wszystkich funkcji oferowanych przez tę usługę bez wydawania ani grosza (do tej pory dostęp do nich był płatny). Mało tego, Activision poszerzyło Call of Duty Elite o kolejne funkcje, takie jak:

- kwatery dla graczy, pozwalające śledzić bogate statystyki czy informacje o meczach, jak również modyfikować swoją postać (z wykorzystaniem nowego systemu o nazwie Pick 10 Create-a-Class);

- kwatery dla klanów, dające możliwość przyłączenia się do istniejącego klanu bądź założenia własnego, a następnie zapraszania do niego przyjaciół i brania udziału w różnego rodzaju rozgrywkach;

Reklama

- wsparcie dla zombie, których popularność wśród graczy multiplayerowych w Call of Duty jest na tyle duża, że według Activision zasługują oni na swoje własne miejsce w Call of Duty Elite;

- Call of Duty Elite TV, czyli program telewizyjny dla graczy w Call of Duty, w którym zapoznają się z podpowiedziami autorów, omówieniem poszczególnych klas czy możliwościami tworzenia strategii;

- funkcje Social Sharing oraz powiadomień, za sprawą których będziemy mogli jeszcze sprawniej łączyć się z naszymi grającymi przyjaciółmi oraz komunikować się ze swoim klanem.

Activision pozostanie przy płatnym season pass, ale w jego ramach wykupimy dostęp jedynie do DLC, zawierających dodatkowe plansze i nie tylko. Za dostęp do czterech głównych dodatków zapłacimy 4000 punktów Microsoftu, czyli około 50 dolarów.

Call of Duty: Black Ops 2 będzie miało swoją premierę już za niecały miesiąc, 13 października. Gra ukaże się na PC, X360, PS3 oraz Wii U. Przeniesiemy się w niej do niedalekiej przyszłości.

Zwiastun nowej odsłony usługi Call of Duty Elite:

Catzilla: Nowy projekt twórcy Datury?

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy