Majesty 2 - o drużynach bohaterów

Studio Ino-Co ujawniło nowe informacje na temat gry Majesty 2 - bohaterowie będą mogli tworzyć drużyny, co znacznie poprawi skuteczność ich działania.

Paradox Interactive zaczyna regularnie karmić graczy nowinkami na temat Majesty 2, co dobrze świadczy o postępie prac nad tym tytułem. Ostatnio pisaliśmy o nim w lutym, a teraz czas na kolejną porcję konkretów na temat systemu rozgrywki i zmian w stosunku do części pierwszej.

Jak fani jedynki zapewne dobrze pamiętają, podczas zabawy zdarzało się, że herosi tworzyli małe grupki (łucznik pomagał wojownikowi, uzdrowicielka podążała za konkretną postacią itd.). Nie było to jednak nic "oficjalnego". W dwójce system drużyn bohaterów zostanie znacznie rozbudowany.

Reklama

"Staramy się, aby bohaterowie w Majesty 2 polegali na sobie nawzajem, a drużyny były silniejsze od wędrujących w pojedynkę na zasadzie "1+1=3" - powiedział Alexey Kozyrev, szef pracującego nad grą rosyjskiego studia Ino-Co (części firmy 1C, tamtejszego giganta branżowego). Zapowiedział, że każdy heros ujawni swój pełny potencjał dopiero wędrując z innymi - zacznie wtedy działać np. jego zdolność specjalna, która wpłynie na pozostałych (podano przykład elfa, który zwiększy szybkość poruszania się całej drużyny). Dzięki temu gra będzie zachęcać do tworzenia zróżnicowanych "ekip", w których każda postać w jakiś sposób przysłuży się reszcie.

Nowe zdolności będą odblokowywać się u bohaterów wraz z awansem na wyższe poziomy doświadczenia, a część z nich opracowano specjalnie z myślą o wybijaniu zła i mroku w grupie. Co ciekawe, tworzenie drużyn zostanie oddane w ręce gracza - będzie można wybierać, kto, z kim i na jak długo.

Gra pojawi się w sprzedaży w tym roku, w wersji na PC. Edycje konsolowe również są w planach developera i wydawcy - bardzo możliwe, że Majesty 2 trafi na Xboksa 360 i jakiegoś handhelda, ale to na razie nic oficjalnego.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: bohaterowie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama