Literki "CoD" to wielka kasa

Ponad 55 milionów egzemplarzy gier spod znaku Call of Duty trafiło w ręce konsumentów na całym świecie.

Pozwoliło to wygenerować przychód na poziomie 3 miliardów dolarów.

Przez trzy ostatnie sezony świąteczne regularnie w czołówce (pod względem sprzedaży) plasowały się kolejne odsłony Call of Duty: Modern Warfare, World at War i, oczywiście, Modern Warfare 2. Ten ostatni uzyskał najlepszy wynik w całej historii branży, zarabiając w ciągu pierwszego tygodnia 550 milionów dolarów.

Te trzy premiery w znaczny sposób przyczyniły się do wyśrubowania wyniku całej serii Call of Duty. Jak informuje bowiem Activision Blizzard, marka ta wygenerowała już przychody na poziomie trzech miliardów dolarów. "Call of Duty stało się jedną z najlepszych rozrywkowych marek wszech czasów" - chwali Bobby Kotick, dyrektor wykonawczy Activision Blizzard.

Reklama

Ponad 55 milionów sztuk sprzedanych na całym świecie i godziny spędzone przez zadowolonych konsumentów na rozgrywce mówią same za siebie. Wynik ten będzie zapewne w najbliższych tygodniach jeszcze poprawiany. Wszak Modern Warfare 2 całkowicie z półek jeszcze nie zniknął.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: modern | Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy