Limitowany Jeep dla fanów Call of Duty: Black Ops

Tego jeszcze nie było! Co prawda zdarzało się, że ścigałki dostawały jakieś pojedyncze specjalne wersje samochodów, a wydawcy shooterów przemalowywali fabryczne auta na barwy swojego tytułu, ale limitowany Jeep powiązany z grą? To nowość...

Takiego dostanie Call of Duty: Black Ops. Firma Chrysler, właściciel matki Jeep poinformowała, że stała się ona wyłącznym "motoryzacyjnym partnerem Activision Publishing" w premierze gry Call of Duty: Black Ops, "najbardziej oczekiwanej premierze w branży rozrywkowej tego roku".

Owocem tego partnerstwa będzie specjalna limitowana edycja samochodu Jeep Wrangler 2011, która trafi do sprzedaży w listopadzie. Wyróżniać ją będę 32 calowe opony, oraz unikalne, wojskowe malowanie (na dachu oraz przednich i tylnich nadkolach). Sugerowana cena tego auta to prawie 31 tysięcy dolarów za wersję dwudrzwiową lub 33 i pół tysiąca za wersję czterodrzwiową.

Reklama

W oświadczeniu prasowym towarzyszącym tej informacji czytamy m.in., że: "[Partnerstwo] łączy najbardziej ikoniczne auto na świecie - Jeepa Wranglera - z jednym z najbardziej popularnych na świecie doświadczeń - grą Call of Duty: Black Ops". Dzięki temu będziemy mogli przedstawić markę Jeep i legendarne możliwości brandowanych nią aut zupełnie nowej grupie odbiorców" - powiedział Mike Manley, szef marki Jeep w grupie Chrysler.

CDA
Dowiedz się więcej na temat: Auta | Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy