Kilka szczegółów nt. nowego Alone in the Dark

Niemiecki magazyn PC Gamer opublikował na swoich łamach dość obszerne materiały dotyczące najnowszej, piątej już odsłony serii Alone in the Dark. Oto garść najważniejszych informacji:

  • Choć wiedzieliśmy już o tym wcześniej, pismo potwierdziło, iż po raz kolejny wcielamy się w postać Edwarda Carnby'ego.
  • Autorzy postawili na ogień, a właściwie na jego jak najwierniejsze przedstawienie. Właściwości fizyczne oraz wizualne przedstawienie mają być klasą samą w sobie.
  • Graficznie gra ma przedstawiać się identycznie zarówno na Xboxie 360, jak i na PlayStation 3 i PC. Największą różnicą ma być jednak sposób sterowania postacią. Podobno producent miał jakieś problemy z przeniesieniem schematu sterowania z pada na myszkę i klawiaturę.
  • Można będzie przełączać się pomiędzy widokiem z trzeciej i pierwszej osoby.
  • W grze nie ma żadnego przycisku przypisanego atakowi. Zarówno moc uderzeń oraz ruch ramienia kontrolujemy za pomocą prawej gałki analogowej pada.
  • Do stworzenia wirtualnego Central Parku wykorzystano ponad 1500 fotografii.
  • Dużą wagę przyłożono do odtworzenia mimiki i detali twarzy postaci. Widoczne mają być wszelkie zmarszczki, blizny i zadrapania.
  • Grę napędza silnik fizyczny Havok w związku z czym możemy liczyć na bardzo realistyczną deformację otoczenia i fizykę przedmiotów.
  • Będziemy mieli do czynienia również ze sporą dawką taktyki. Napotkanych przeciwników potraktujemy zarówno za pomocą broni palnej, jak i wszelkich prętów, siekier, będziemy ich mogli podpalić za pomocą zapalniczki i sprayu, koktajli Mołotova, zapalać znajdujące się na ziemi plamy oleju, etc.
  • Istnieje możliwość łączenia ze sobą przedmiotów w inwentarzu.
  • W Central Parku znajdzie się sporo zaparkowanych samochodów. Możemy się do nich włamać, odpalić silnik za pomocą zwarcia kabelków, a nawet uruchomić radio. Za fizykę poruszania się pojazdów odpowiada ta użyta w grze Test Drive Unlimited.
  • Będzie można dotrzeć do każdego widocznego miejsca.
  • Fabuła gry czerpie masowo z amerykańskich seriali w rodzaju 24, Prison Break, Lost czy Heroes. Rówież gameplay skonstruowano na ich wzór. Po około każdej godzinie grania nastąpi moment kulminacyjny, po czym przeniesiemy się do kolejnego odcinka.

Reklama
Gry-Online
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy