Karty potężniejsze od mieczy!

Kilka miłych chwil spędziliśmy na targach przy Battle Forge - wydawanym przez Electronic Arts miksie strategii czasu rzeczywistego, erpega oraz "karcianki" pokroju Magic: The Gathering.

Prezentowany poziom sandbox pozwalał w pełni zapoznać się unikalnym interfejsem gry, łączącym mechanikę typowo RTS-ową (wydawanie rozkazów pojedynczym jednostkom, zbieranie zasobów) z tworzeniem i ulepszaniem jednostek wystawiając je wprost z talii kart.

Gra będzie zorientowana głównie na rozgrywkę wieloosobową, włącznie z pojedynkami, bitwami drużyn, a także trybem kooperacji (w prezentacji padło wyraźnie kojarzące się z MMO określenie Players vs. Environment). Smaczku rozgrywką doda możliwość dokupywania nowych kart i talii za prawdziwe pieniądze, niemniej będzie się to raczej łączyło z otrzymaniem pewnych zdolności i jednostek nieco wcześniej, niż ci którzy nie zdecydują się dodatkowy wydatek. O kampanii dla jednego gracza dowiedzieliśmy się tyle, że owszem będzie, natomiast do jej rozegrania również będzie niezbędne połączenie z internetem.

Reklama

Wszystko o targach Games Convention 2008 na stronie gc2008.interia.pl.

INTERIA.PL/Click!
Dowiedz się więcej na temat: karty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy