"I'm PC"- kampania reklamowa Microsoftu

Kto, jak kto, ale Microsoft nie musi się reklamować swoich programów, prawda?

Owszem, ale z innego założenia wychodzą osoby, które opowiadają za marketing w tej firmie. "I'm PC" - tak zatytułowana została nowa kampania reklamowa Giganta z Redmond.

300 milionów dolarów - tyle pieniędzy z budżetu Microsoftu zostało przeznaczonych na nową kampanię reklamową. Otrzymała ona nazwę "Life Without Walls", a spoty można zobaczyć są m.in. w serwisie YouTube.

Już po obejrzeniu kilku sekund reklamy widać nawiązanie do konkurencji. Przypomnijmy, że Apple jakiś czas temu również ruszyło z reklamowaniem swoich produktów z hasłem "I'm a Mac, he's a PC".

Reklama
gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: kampania | kampania reklamowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy