Hyperversum - książkowa alternatywa dla fanów RPG

Rodzice ostrzegali cię przed spędzaniem całego wolnego czasu w wirtualnym świecie gier komputerowych? Mieli rację...

Sześcioro przyjaciół: Ian, Daniel, Jodie, Martin, Donna i Carl, wskutek tajemniczego sztormu przenosi się poprzez zaawansowaną technologicznie grę RPG do XIII-wiecznej Francji. Droga powrotna wydaje się zamknięta na zawsze, zatem muszą szybko nauczyć się, jak przetrwać w średniowiecznym świecie.

Reklama

Tymczasem udaje im się przede wszystkim zyskać nowych wrogów - już drugiego dnia trafiają do więzienia, schwytani przez znanego z okrucieństwa angielskiego szeryfa Jerome'a Derangale'a znanego jako Sans-pitié... A to dopiero początek przygody.

Ian, najstarszy z całej grupy, musi przyjąć na siebie rolę opiekuna swoich towarzyszy. Czy jednak uda mu się ustrzec przyjaciół przed niebezpieczeństwami, które na nich czyhają, skoro sam wplątał się w intrygę na najwyższym szczeblu?

Co się stanie z grupą przyjaciół zagubionych w czasie i przestrzeni? Już teraz można więcej o książce dowiedzieć się ze strony www.hyperversum.pl.

Książka adresowana jest zarówno do osób młodych, jak i dojrzalszych (La Repubblica "...Nie ma granicy wiekowej dla książek z tej "półki": od 12 lat wzwyż wszystko dozwolone. Tak jest z monumentalnym "Hyperversum" Cecilii Randall, która miesza komputerowe gry online z końcem Świętego Cesarstwa Rzymskiego Narodu Niemieckiego; bohaterami tej szczególnej przygody jest kilkoro młodych ludzi podłączonych do komputera. Kluczem jest pewna data: 1214".

Książka okazała się bestsellerem we Włoszech, sprzedaż wszystkich trzech części przekroczyła 1,5 mln egzemplarzy. Premiera książki w Polsce już w najbliższą środę, 18 czerwca.

Poniżej możecie zobaczyć teaser zapowiadający książkę:

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje