Gry a reklamy

Brytyjska firma zajmująca się cyfrowym handlem, Internet Advertising Bureau (IAB) ogłosiła, że planuje stworzyć tzw. Game Advertising Council.

Czym miałaby zająć się taka organizacja?

IAB zapewnia, że zwerbowało wydawców gier, dostarczycieli technologii i ekspertów, którzy mieliby zająć się reklamami w grach komputerowych (zarówno single, multi, jak i MMO) i dookoła nich oraz przedstawić te możliwości w bardziej przyswajalnym (dla reklamodawców, ale też i graczy) formacie.

Jednym z pierwszym kroków brytyjskiej rady miałoby być zbadanie oraz ocenienie, czy standardy reklamy w grach w USA nadają się do przysposobienia w UK. Grupa ma również zamiar udostępnić materiały edukacyjne oraz zająć się badaniem rynku przez najbliższe 12 miesięcy.

Reklama

Cóż, początkowo pomysł może wydawać się dziwny, ale niektóre z reklam w grach są wręcz niesmaczne i budzą mieszane uczucia wobec polityki deweloperów.

Click.pl
Dowiedz się więcej na temat: Wielka Brytania | reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy