Fragment rozgrywki i wywiad z twórcami gry Hard Reset

Hard Reset to polski cyberpunkowy FPS, który ukaże się jeszcze w tym roku. Twórcy ze studia Flying Wild Hog opublikowali jego nowy zwiastun, a także wyjaśnili, dlaczego produkcja ukaże się tylko na PC-tach.

Tymczasem prezes studia Flying Wild Hog, Michał Szustak, udzielił wywiadu serwisowi Gamespot. Wyjaśnił w nim, dlaczego gra ukaże się tylko na PC-tach. Okazuje się, że jej twórcy chcieli w pełni wykorzystać możliwości komputerów osobistych, co byłoby niemożliwe, gdyby produkcja pojawiła się także na konsolach.

"Naprawdę chcieliśmy stworzyć i wykorzystać naszą własną technologię. Nasz silnik został stworzony z myślą o jednej rzeczy - aby zrobić na nim FPS-a z fizyką i destrukcją, olśniewającą grafiką, a także zoptymalizowanego tak, żeby wszystko płynnie działało. Jest wiele gier wydanych na PC, które są jedynie portami z konsol, a wszyscy wiemy, że dzisiejsza moc konsoli jest porównywalna z czteroletnim lub pięcioletnim PC-tem" - mówi Michał Szustak.

Reklama

"Jeśli chcesz pokazać niesamowitą grafikę, lepiej i łatwiej jest tworzyć grę na PC-ty. Ponadto - w czasach filmowych shooterów przypominających niemal produkcje na szynach, gdzie wpływ gracza na środowisko jest ograniczony, jak to tylko możliwe - chcieliśmy zrobić grę dla oldskulowych PC-towców wychowanych na zapomnianych już Doomach, Quake'ach i Painkillerach" - dodaje Szustak.

Szustak wyjaśnił również, dlaczego jego ekipa zdecydowała się ujawnić Hard Reset tak późno, na kilka miesięcy przed premierą wyznaczoną na wrzesień tego roku, szczególnie, że prace nad grą rozpoczęły się w kwietniu 2009 roku.

"Dlaczego ujawniliśmy grę tak późno? Wierzymy, że gracze nie lubią nakręcania atmosfery przez te dwa lub trzy lata, kiedy to wiele stron odmierza czas i zapowiada te same materiały. A po tych trzech latach oczekiwania zostajesz wreszcie poinformowany, iż produkcja pojawi się pół roku później niż obiecano! Po tych sześciu miesiącach okazuje się z kolei, że trzeba czekać kolejne dwa! Osobiście naprawdę tego nienawidzę. Dlatego zdecydowaliśmy się pokazać naszą grę wtedy, kiedy będzie gotowa. Ale tak dosłownie. Bez żadnych dodatkowych poślizgów. Chcemy, aby gracze nam ufali, a my dołożymy wszelkich starań, żeby dostarczyć im dobre gry w przyszłości" - twierdzi Szustak.

Nowy trailer Hard Reset:

Gra o Powstaniu Warszawskim już w przyszłym roku

CDA
Dowiedz się więcej na temat: twórca | fragment
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy