Fallout Online: Zagramy ghulami

Oj, lubią nas twórcy podjudzać zdawkowymi informacjami o grach, bardzo lubią.

Tym razem nowych wiadomości dostarczył Interplay, który zamieścił na swojej stronie Pip-Pada, czyli archaiczną wizję iPada, która zawiera szczyptę informacji o Fallout Online.

Nie ulega wątpliwości, że witryna jest poświęcona Fallout Online - na ekranie pomocy wspomniano o Pip-Boyu, zaś na obrazkach widzimy ghula i Vault Boya. Treść Pip-Pada składa się z transkrypcji audio oraz dość enigmatycznych opowieści, które co prawda wprowadzają w klimat gry, jednak nie dostarczają żadnych wyraźnych informacji.

Nieco więcej wiadomości o grze znajduje się w trzeciej odsłonie The Armageddon Rag, czyli newsletterze o Fallout Online rozsyłanym mailowo przez Interplay. Twórcy zawarli w nim informacje o ghulach, które będą grywalną rasą w grze. Do ich mocnych stron należeć mają zwiększone umiejętności handlu i inżynierii oraz niewielka premia do inteligencji. Ich rasowe umiejętności noszą nazwę Complaint Department i Geiger Counted, zaś unikalne cechy to Radiant One i Tech Wizard. Geiger Counted i Radiant One dadzą zapewne jakieś premie związane z napromieniowaniem ghuli, zaś Tech Wizard oznacza wspomnianą smykałkę do techniki.

Reklama

Z kolei na forum Interplaya twórca pierwszego Fallouta, Chris Taylor, powiedział ostatnio parę słów o systemie walki i gildiach. Fallout Online ma zerwać z konwencją znaną z Fallouta 3 i New Vegas. Walka nie będzie w stu procentach oparta na mechanizmach strzelankowych, ponieważ twórcy nie chcą powielać znanych pomysłów i stworzyli specjalny, poświęcony wyłącznie Fallout Online i oparty na statystykach system. Autentyczne zdolności gracza, ekwipunek i statystyki mają odgrywać równoważne role.

Jeśli chodzi o gildie, Taylor powiedział jedynie o tym, że będą. Nic więcej obecnie nie wiadomo, poza ich nazwą. Twórcy intensywnie poszukiwali unikatowego miana określającego zrzeszenia graczy, jednak ostatecznie stanęło na Guilds.

Fallout Online według planów ma pojawić się w drugiej połowie 2012.

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy