EA uruchamia nowe Centrum Pomocy Technicznej

Koncern Electronic Arts poinformował, że z myślą o swych klientach z państw Europy Środkowej i Wschodniej uruchomił niedawno nowe Centrum Pomocy Technicznej.

Umiejscowiona w Pradze instytucja ma służyć rzetelnymi poradami zarówno odbiorcom z Polski, jak i Czech, Słowacji, Węgier oraz Rosji.

Nad rozwiązywaniem nękających graczy problemów czuwa już ośmioosobowy zespół, z którego trzema przedstawicielami możemy kontaktować się w języku ojczystym. Zadaniem wspierającej nas grupy jest odpowiadanie na wszelkie pytania odnośnie instalacji, rejestracji i podstaw obsługi tytułów sygnowanych logiem EA.

W przyszłości ekipa techniczna będzie też eliminować kłopoty związane z działaniem sterowników oraz serwerów gier, udzielać informacji na temat premier kolejnych produktów, a nawet nadzorować wymianę uszkodzonych płyt CD i DVD. "Jeśli klient ma problem z grą, którego nie jest w stanie rozwiązać dzięki instrukcji obsługi lub szukając w internetowej bazie danych, z pewnością uzyska pomoc w naszym Centrum Pomocy Technicznej" - zapewnia Juraj Chrappa, przedstawiciel czeskiego oddziału Electronic Arts.

Reklama

Działanie nowej usługi można sprawdzić, wysyłając stosownego e-maila, wchodząc na stronę EA lub dzwoniąc pod podany na niej numer telefonu. Należy przy tym pamiętać, że nowo otwarty ośrodek pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:30. W sobotę biuro czynne jest jedynie od 10:00 do 13:00.

Gry-Online
Dowiedz się więcej na temat: Electronic Arts
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy