Deus Ex 3 będzie działał na silniku Tomb Raider: Legend

Unreal Engine 3 jest w tej chwili jednym z najpopularniejszych silników wykorzystywanych przez twórców gier.

Jednakże myliłby się ten, który uważa, że dobrą współczesną grę da się zrobić tylko i wyłącznie z jego pomocą. Z takiego założenia najwyraźniej wyszła również firma Eidos, która postanowiła zerwać z tradycją wykorzystywania w serii Deus Ex kolejnych iteracji silnika Unreal.

Deus Ex 3 wykorzystywał będzie silnik graficzny o nazwie Crystal - ujawnił w jednym z wywiadów szef studia Eidos Montreal, Stephane D'Astous - za którego pomocą firma Crystal Dynamics wyprodukowała przygody panny Lary Croft, Tomb Raider: Legend. Zdecydowano się na podjęcie takiej decyzji, ponieważ Eidos chciałby możliwie jak najbardziej rozbudować możliwości Crystala, a następnie wykorzystać go do produkcji nowych tytułów.

Reklama

"Posiadanie własnej technologii przynosi niezwykłe korzyści i ułatwia pracę koderom, którzy dzięki temu doskonale wiedzą z czym mają do czynienia. Chcemy tak pracować, aby ulepszać samą technologię i jednocześnie pracować nad grą" - zakończył D'Astous.

Gry-Online
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy